12 Aralık 2010 Pazar

YALANCI YARİM

Kalabalık kadrosuna, başrol oyuncularına (EMEL SAYIN, TARIK AKAN) rağmen METİN AKPINAR'ın ve Yeşilçam'da yeni yeni farkedilmeye başlamış KEMAL SUNAL'ın replikleriyle akılda kalan ERTEM EĞİLMEZ filmi. Özellikle Metin Akpınar'ın "Eleeeeeev koş koş!" repliği her seyredişimde dilime yapışır, bir süre kurtulamam.

Bir de bu filmde de dahil olmak üzere Emel Sayın'ın oynadığı bütün filmlerde varolan durduk yerde kadının şarkı söylemeye başlaması sahnesi vardır ki, hep düşünmüşümdür; bu hareketi ben de yapsam, adım deliye çıkar mı? Mesela sevgiliyle arabada seyir halindeyken, 4 Levent civarında trafikte sıkışıp kalan arabanın içinde ağır hareketlerle sevgiliye dönüp gözlerimi bayarak "eeelbeeeet birgün buuluuuşaacağıııız.." diye başlasam, sevgili de Tarık Akan gibi bana bakıp sırıtır mı, yoksa eline levyeyi alıp "in lan aşşaa manyak" der mi? ya da bir gün "bu haftasonu Taksim'e gitmek yerine şöyle hepberaber bir kamyonun arkasına doluşup SULTANSUYU'na gidelim" desem arkadaşsız kalır mıyım? Hep düşünürüm bunları ben işte. Hayat filmlerdeki gibi olmuyor maalesef..

Metin Akpınar- Şu hale bak, beş dakika sonra hazırım dedi, bir saat oldu! Şeytan diyor kalk, çık yukarı, "bana bak kadın, yeter artık, daha fazla bekleyemem seni" de.

Karıs- Mahmuut!

Metin Akpınar- Caaanım?

Karısı- Neyden bahsediyorsun?

Metin Akpınar- Aşkımızdan bahsediyordum hayatım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder