10 Aralık 2010 Cuma

Merhaba!

...
Aslında bi blogum olsun diye çok düşünmemiştim. Açayım, nasıl olsa yazacak birşeyler bulurum diye düşünüyordum ama başlık kısmına "merhaba" yazdıktan sonra buraya şu dünyanın en kötü girizgahlarından birini yapabilmem 20 dakikamı aldı. 20 dakikadır ekrana bakıyorum. Bunun için üzgünüm, ben genelde içini dökmek için kağıt kalem kullananlardanım.

Şu anda burada olmamın sebebi (sanki adsız alkolikler derneğinde konuşma yapıyorum..), yazacak daha gizli bir yer bulamamam. Evet aynen bu. Düşündüklerinizi bi deftere yazdığınız, defterin kapağını kapattığınız andan itibaren etrafınız için sırları olan, gizemli ve kesin bir dolaplar çeviren kişi haline geliyorsunuz. Dolayısıyla, bir süre sonra defter, sizin ve etrafınızdakiler için çok önemli bir eşya haline geliyor. Hal bu ki o sizin kişisel çöplüğünüz. Ben de daha fazla şüphe çekmemek ve daha fazla deli muamelesi görmemek için buraya yazma kararı aldım.

Bir de kendimle ilgili tanıtım geçeyim: 1982 Düzce doğumluyum. 1982 yılı Türkiye'nin soğuk yıllar istatistiklerinde yer alan bir yıl olduğundan "annem kar sularını eriterek bezlerimi yıkamış" efsanelerinden bizzat nasibimi aldım. Berbat bir yıl olduğunu söylerler. İlkokul ve ortaokul (o zamanlar ayrıydı haliyle) ve liseyi Düzce'de tamamladım. Üniversite hayatımın bir kısmı İstanbul'da bir kısmı da Kocaeli'nde geçti. Kocaeli'ndeki kısmı henüz tamamlanmış değil. Ara sıra çalışan ara sıra işsiz kalan bir yapım var. Durumumdan çok gocunmuyorum. Siz okuyucu tayfası (ki henüz yoksunuz, ama belki ilerde olursunuz) benim işsiz tarafıma denk geldiniz ve yazılarımda bu yanımın etkilerine rastlayacaksınız. Ama inanın işsizken de sevimli bir insan olabiliyorum.

Blog yazmaya karar vermeden önce takip ettiğim bir kaç blog sayfasını inceleyeyim, genel üslup hakkında bilgi edineyim dedim. Edindiğim sonuçlar şunlar:

1- BİR TARZ BELİRLE, SONRA VAZGEÇ. ( Esas amacım sinema üzerine yazmaktı. Seyrettiğim filmler hakkında oraya buraya yazdığım bütün yazıları buraya toplayacaktım (ki hala var öyle bir niyetim, sonra olayı bu denli kişiselleştirmeyi başardım..Demek ki bende potansiyel var.)

2- MUHAKKAK BİR KEDİN OLSUN. YAZACAK BİRŞEYLER BULAMADIĞINDA KEDİDEN BAHSET. ( Yakın bir arkadaşım askere haftaya askere gidiyor. Gitmeden önce kedisini bana bıraktı. Kedi, check)

3- SEKS ÜZERİNE YAZILAR HER ZAMAN İLGİ ÇEKER. (Seks....hımmm...iki biraya bakar. Check.)

4- ARADA NEREDE OLDUĞUNU, NE YİYİP İÇTİĞİNİ BELİRT. MERAK İYİDİR. (Kolay. Check.)

5- ARADA KENDİNLE İLGİLİ AÇIK VER. KARARSIZLIĞA DÜŞERSEN 4. MADDENİN 2. CÜMLESİNİ BİR DAHA OKU. (Check.)

Bu durumda benden blogger olur. Tekrar MERHABA! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder