13 Ekim 2011 Perşembe

POSTER ARKASI NOTLAR

Mihrimah Sultan'da oturmuş, kahve içerken bir şeyler karalayasım geldi. Garsondan kağıt istedim. Bana "arkasına dilediğiniz kadar yazabilirsiniz" diyerek, bir poster getirdi. İşte poster arkası notlar :


10 Ekim 2011 Pazartesi.

Bu sağnak yağmurda bir delinin cinsel tacizine uğramış olmalıyız ki, Bilge ile yollara döküldük. O başka bir işler peşinde, ben de olmayan lokasyon duygumla, oturduğum yerden Çağıl'a yer yön tarifi yapıyorum. Mihrimah Sultan'a en son üç yıl önce gelmiştim galiba. Bir mekan hiç mi değişmez? Bu Çağıl kesin kaybolacak..


***

Mihrimah Sultan'da oturduğum süre boyunca sağdan soldan duyup arakladığım bir kaç diyalog:

*

kız - Avluya bakıyor musun?

erkek - Bakıyoruz. Hatta avlunun arkası yatak odası. Bak 3 katlı ev. Friends'deki evi düşün. Aynısı. Dünyanın en sıcak yuvası orası. Sarışın babaanne de var. Yazın bile Noel yaşanır orada. O civarda şöminesi yanan tek ev. Fransız filmlerndeki gibi.

kız - Annen güzel yemek yapar mı?

erkek - Babam kadar değil. Annemin yemekleri yağlı olur.

kız - ıyyyy yağ!

erkek - Eski bir kız arkadaşım, biftek ve kaşarla beslenirdi sadece. ..Neyse... Babam zaten sonra annemi aldattı.

kız -  hımmm bir daha iyi yemek yiyemediniz yani?

(gülüşmeler)

*

erkek - Mert buraya gelirse ağzını burnunu kırarım bak, yemin ediyorum yaparım! Mert kim abi!

kız - Ya benim için hiç önemli değil, ister beni assınlar....anladın yani.

erkek - Bak burada bir emek var. Ve sen bu emeklerin yüzde doksanını verdin. Yine de silip atabiliyorsun. Bu işler böyledir.

kız - Ya neden kişiselleştiriyorsun?

erkek - Hayır bak!

kız - Ya zaten kendini koruyacak durumda değil.

erkek - Bak, bana sırf o gece yaşattıkları için bile hesap sorabilirim. Babamı hele o halde gördüm ya... Sırf onun için bile...

kız - Ben ona herşey için hesap sorabilirim.

(küfürleşmeler)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder