15 Ekim 2011 Cumartesi

ASABİ YAZI

Banyo yaparken aklıma geldi, hayatımın bir döneminde askeri okula gitmek istemiştim. Bu işi gerçekten yapabileceğimi düşünüyordum. Yapabilirdim; çünkü bu bir iş değildi. Ne olduğuna ise hala karar veremedim. Saçımdaki şampuanı durularken ve üzerimden süzülen köpüklerin küvetin deliğinden akıp kayboluşunu izlerken , genelkurmay başkanı olduğumu düşündüm. (Erotik bir hikaye beklemiyordunuz umarım!) Ben de her bu hayali kuran gibi kesin darbe yapardım. Sonra çıkardım televizyona: "bakın ey Türk milleti, öğrenin artık yetki denilen soyut gücün herkese verilmemesi gerektiğini!" Sonra emir verirdim, "toplayın" derdim. "Toplayın bütün koministleri, ülkücüleri, liberalleri,kapitalistleri, radikal dincileri ve radikal kelimesinin anlamını bilmeden bu sıfatı kendine layık görmüşleri .. sağcısı .. solcusu ... Allah ne verdiyse toplayın hepsini..tüm bunların artık çok gerilerde kaldığını, hiçbiriin gerçek çözüm olmadığına inandırana kadar kapatın bir yerlere.. Bir de kendini hindu zanneden arkadaşlar var aramızda; böyle yaz kış parmak arası terlikle dolaşınca, motorla dünya türüna çıkınca kendini hindu sanan, beyinlerini minimalist kullanan arkadaşlar var... Bunları da toplayın, Hindistan'a götürün. O kalabalıkta kimse nüfustaki bu saçma artışın farkında olmaz nasılsa. Bırakın ölsünler orda tifo tifüsten. "

Tüm bunları kafamda kurduktan sonra, bir kadın olarak en fazla albaylık rütbesine kadar ulaşabileceğim geldi aklıma. Sevindim. Durulandım hiç köpüğüm kalmayana kadar. Önce sol ayağımı atarak küvetten dışarı çıktım. Derdim aslında bu değilken, nerden geldi tüm bunlar benim aklıma diye düşündüm. Parmaklarımın arasında dökülen saçlarım vardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder