21 Temmuz 2011 Perşembe

Naber okur!
Epey oldu di mi yazmayalı..ama blog dediğin zaten yazılmamak içindir ki siz de yokluğumu farketmemişsinizdir zaten. Hiç birinizde bir veryansın, bir "Katina sen de iyice boşladın buraları" tepkisi almadım. Ben de hepten koyuverdim.

Okur bu aralar yaz rehavetindeyim. Zaten yapış yapış sıcak (ama yazdan şikayet etmiyorum haşa!). Balkondayım şu anda. Etrafımda pike uçuşu yapan sineklerden korunmak için bacaklarıma sinek ilacı sıktım. Çok mantıklı bir çözüm gibi gelse de başta, ota boka alerjisi olan biri olarak sabah bir iki saat sonra ne durumda olacağım, merak içindeyim.

Okur yazmadım, yazamadım..anneannemin hastalığından dolayı geçtiğimiz üç-üç buçuk ayı hastanelerde geçirdim. İstediğimiz gibi bi sonuç da alamadık, anneannemi kaybettik..bir süre de onun sersemliği var üzerimde. Napalım hayat. Neyse buraya anneannemi anlatmaya gelmedim.

Tatile gitmek lazım okur. Bu böyle olmaz. Bulunduğun şehirden adam akıllı uzaklaşmadıkça tatil yapmış sayılmazsın. Ulaşılması zor, birilerinin ya böyle de bi sıkıntımız var, hani bi gelsen diyoruz dediklerinde iki günlük mesafede bi yerde olmak lazım ki gitmemek için iyi bir bahanen olsun. Yaklaşık iki hafta sonra arkadaşlarla Foça'ya kaçıyorum. Ömrümde ilk defa gidicem Foça'ya nereye gitmeli orda, ne yapmalı ne etmeli iyi bilen varsa beri gelebilir.

İş konusunda da burnumun dikine gitmeye devam ediyorum. İnşallah toslamam bi yerlere.. ya da toslasam noolcak anasını satayım. Daha kötü ne olabilir? Şimdilik böyle. Yazarım dicem ama ben yine bir süre yazmam. Hadi nayt nayt.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder